انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
فیلم محبوب «جومانجی» که با حضور رابین ویلیامز ساخته شده بود، با نویسنده «سرقت در ۶۰ ثانیه» بازسازی می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از هالیوود ریپورتر، پروژه بازسازی فیلم «جومانجی» توسط کمپانی سونی پیش می‌رود و اسکات روزنبرگ نویسنده فیلم‌های معروف اواخر دهه ۱۹۸۰‌ از جمله «هواپیمای محکومین» و «سرقت در ۶۰ ثانیه» انتخاب شده تا روی بازنویسی فیلمنامه فیلم پرفروش و محبوب سال ۱۹۹۵ که رابین ویلیامز در آن نقش‌آفرینی می‌کرد کار کند.

در عین حال جف پینکنر از نویسنده‌هایی که از مجموعه سریال‌های تلویزیونی جی‌جی‌آبرامز از جمله «آلیاس»، «لاست» و «فرینج» برخاسته، به این پروژه اضافه شده تا به عنوان مشاور عمل کند. این فیلم برای کمپانی سونی یک اولویت است و تاریخ اکران آن برای روز بیست و پنجم ماه دسامبر ۲۰۱۶ تعیین شده است.

فیلم اصلی «جومانجی» با اقتباس از کتابی نوشته کریس ون آلزبورگ ساخته شده بود و داستان دو کودکی را تعریف می‌کرد که مردی را که چند دهه در یک بازی گیر افتاده بود، رها کردند. متاسفانه، آن‌ها یک جنگل پر از موجودات مختلف را هم وارد دنیا کردند که به مشکلات زیادی منجر شد.

روزنبرگ و پینکنر در کمپانی تهیه میدنایت رِیدیو با هم همکار هستند و در حال حاضر سریال «باغ‌وحش» محصول شبکه سی‌بی‌اس را در دست دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • sina
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
بدون رابین ویلیامز حال میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟