انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
شارلیز ترون نقش بازنویسی‌شده فیلمی را خواهد گرفت که در ابتدا داستانش درباره یک مامور سی‌آی‌ای بود که به یک آدمکش بدل می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از، خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، شارلیز ترون قرار است نقشی را بر عهده بگیرد که در ابتدا قرار بود برد پیت آن را در فیلم «مرد خاکستری» بازی کند، فیلمی اکشن درباره یک مامور سازمان سی‌آی‌ای که به یک آدمکش بدل می‌شود و حالا باید از فرزندانی که پیش از این نمی‌دانست دارد، محافظت کند.

این نقش برای ترون بازنویسی خواهد شد. فیلمنامه اصلی که با اقتباس از اولین کتاب مجموعه کتاب‌های «مرد خاکستری» نوشته مارگ گرینی تولید شده بود، توسط آنتونی و جو روسو نوشته شده بود که کارگردانی فیلم ابرقهرمانی مارول «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» و فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و قسمت‌های اول و دوم «انتقام‌جویان: جنگ بیکرانی» را بر عهده داشتند.

تغییر دادن جنسیت بازیگر در مرحله نوشتن فیلمنامه نکته‌ای است که دارد بیشتر و بیشتر به زنان اجازه دسترسی به نقش‌های جالب‌تر را می‌دهد. در فستیوال فیلم تورنتوی امسال ساندرا بولاک که در فیلم «برند ما بحران است» نقش مدیر یک کمپین سیاسی را بازی می‌کند، گفت این حقیقت که زنان باید نقش‌هایی را که برای مردها نوشته شدند بگیرند، کیفرخواستی از تعصب جنسیتی هالیوود است. نقش بولاک را در ابتدا قرار بود تهیه‌کننده فیلم یعنی جورج کلونی بازی کند.

بولاک گفت: ما موجودات کوچک و پیچیده دیوانه‌ای هستیم. ما استحقاق نقش‌هایی را داریم که این مسأله را بازتاب دهند و به جای اینکه این یک مسأله نادر باشد آن را نرمال کنید. اوه این زن باهوش است؟ می‌خواهد دنیا را بگردد و هر کاری می‌کند برای خودش کند؟ خب، این که خیلی عجیب است! مدت‌هاست شرایط اینطور بوده است.

در عین حال، اخیرا مطرح شده شاید ترون که اخیرا در فیلم «مد مکس: جاده خشم» بازی کرده بود، در قسمت بعدی این فیلم پردرآمد جورج میلر بازی نخواهد کرد. شخصیت او، فرمانده فیوریوسا، توسط خیلی‌ها به عنوان قدمی به سمت جلو برای نقش‌های زن در سینمای عامه دیده می‌شد. حتی با وجود عنوان فیلم، او عملا شخصیت اصلی این فیلم اکشن ماجراجویانه بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: