انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
دوک و دوشس کمبریج و شاهزاده هری برای پیش‌نمایش جهانی فیلم «اسپکتر» در لندن به ستارگان این فیلم ملحق شدند.ت
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسکانیوز، سم مندز کارگردان و باربارا بروکولی و مایکل جی ویلسون تهیه‌کنندگان فیلم «اسپکتر» پیش از نمایش فیلم در رویال آلبرت هال با مهمانان سلطنتی خود دیدار کردند.

دنیل کرِگ که یک دهه است نقش ۰۰۷ را بازی کرده، دوشنبه شب اولین نفری بود که روی فرش قرمز پا گذاشت. او به بی‌بی‌سی گفت: «این نقش زندگی من را عوض کرده و عاشق هر ثانیه‌اش بوده‌ام.»

این ستاره همچنین اقرار کرد که از تماشا کردن خودش روی پرده بزرگ «متنفر» است اما اضافه کرد: «من عاشق بازی کردن نقش جیمز باند هستم.» او همچنین گفت مندز «یکی از بهترین کارگردان‌هاست و من از حضور خلاقانه از آغاز این پروژه بسیار لذت بردم.»

دیگر بازیگران حاضر روی فرش قرمز نائومی هریس، کریستوف والتز، بن ویشاو، رالف فاینز، اندرو اسکات، دیو باتیستا، لئا سِدو و مونیکا بلوچی بودند.

بلوچی گفت بخشی از «سنت فوق‌العاده» فیلم‌های باند بودن «لذت بزرگی» برای او بوده و اضافه کرد: «جادویی است. خارق‌العاده است که جیمز باند نمایانگر چه چیزهایی است؛ نه تنها در انگلستان بلکه در سراسر جهان.»

اسکات که در نقش شخصیت جدیدی به نام دِنبیگ ظاهر می‌شود گفت این مجموعه به این دلیل تا اینجا دوام آورده که به بازسازی و نوآوری خود ادامه می‌دهد. ستاره سریال «شرلوک» اضافه کرد: «خط داستانی این فیلم درباره نظارت و اینکه چطور ما دائما تحت بررسی قرار داریم است. در فیلم‌های اخیر باند موضوع‌های داستانی آینده‌نگر بسیاری وجود داشته‌اند.»

«اسپکتر» اولین فیلم جیمز باند است که در همان روزی که پیش‌نمایش جهانی‌اش برگزار شده، در سینماها هم اکران شده است.

مندز گفت از اینکه مردم هم می‌توانند فیلم را ببینند بسیار خوشحال است و اضافه کرد: «من این ایده را دوست دارم که هم‌زمان با پیش‌نمایش سلطنتی ما، سینماهای سراسر کشور هم امشب پر خواهند بود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: