انتشار: ۱۹:۱۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
نشریه اقتصادی «فوربس» در جدیدترین شماره‌اش، فهرستی از پردرآمدترین چهره‌های سرشناس درگذشته منتشر کرد.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از نشریه فوربس، در این فهرست «مایکل جکسون» خواننده آمریکایی برای سومین سال پیاپی با درآمد 115 میلیون دلار در طول یک سال اخیر در صدر قرار گرفت و «الویس پریسلی» دیگر خواننده اسطوره‌ای آمریکا، با اختلاف زیاد و با درآمد 55 میلیون دلاری در جایگاه دوم است.

در رتبه‌های بعدی پردرآمدترین چهره‌های مشهور فوت‌شده به ترتیب «چارلز شولز» (40 میلیون دلار)، «باب مارلی» (21 میلیون دلار)، «الیزابت تیلور» (20 میلوین دلار)، «مریلین مونرو» (17 میلیون دلار)، «جان لنون» (12 میلیون دلار) قرار دارند و «آلبرت انیشتن» نیز با (11 میلیون دلار) در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

در این فهرست که شامل مجموعه‌ای از چهره‌های فقید در عرصه گوناگون مانند موسیقی، ادبیات و سینماست، «پل واکر» ستاره مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» که در سال 2013 در یک تصادف رانندگی دلخراش درگذشت با 10/5 میلیون دلار درآمد در طول یک سال اخیر، جایگاه نهم پردرآمدترین سلبریتی فوت‌شده را از آن خود کرد. رتبه‌های دهم تا سیزدهم نیز به ترتیب به «تبی پیج» (10 میلیون دلار) «تئودور سوس گایزل» (9/5 میلیون دلار)، «استیو مک‌کوئین» (9 میلیون دلار) و «جیمز دین» (5/5 میلیون دلار) اختصاص یافته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: