انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
فیلم های اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی و دوران عاشقی ساخته علیرضا رئیسیان در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا به نمایش در می آیند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، اعترافات ذهن خطرناک من دومین فیلم سینمایی هومن سیدی در مقام کارگردان است. این فیلم داستان مردی را روایت می کند که در 24 ساعت هیچ چیز را به یاد نمی آورد.
بر اساس گزارش روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، این اثر پیش از این در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش در آمده است.
فیلم سینمایی دوران عاشقی نیز ششمین اثر علیرضا رئیسیان در مقام کارگردان است که او در این فیلم بحران های خانوادگی متاثر از مسائل روز جامعه را دستمایه ی داستان این اثر سینمایی قرار داده است.
دوران عاشقی نیز پیش از این در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش در آمده است.
فیلم های اینجا بدون من به کارگردانی بهرام توکلی و سیزده به کارگردانی هومن سیدی به ترتیب در دومین و چهارمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا حضور داشته اند که پخش بین المللی هر 2 فیلم بر عهده موسسه رسانه های تصویری است.
پنجمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا از تاریخ 17 مهر (9 اکتبر) در استرالیا شروع بکار کرده و برگزاری آن تا 10 آبان (1 نوامبر2015 ) ادامه دارد.
فیلم های حضور یافته در این جشنواره در شهرهای سیدنی، بریسبان، ملبورن، آدلاید و کنبرا به نمایش درمی آیند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: