انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
«لئوناردو دی‌کاپریو» با همکاری کمپانی «پارامونت» در صدد ساخت فیلمی با موضوع رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن در آمریکا هستند.
به گزارش تابناک فرهنگی، کمپانی هالیوودی «پارامونت» قرار است به تهیه‌کنندگی «لئوناردو دی‌کاپریو» فیلم جدیدی براساس رسوایی اخیر گروه خودرو سازی فولکس واگن در آمریکا بسیازد.

این گروه خودرو سازی که مرکز آن در آلمان است، چند هفته پیش به خطایش مبنی بر تحریف و تغییر نتایج آزمایشات آلایندگی لازم جهت گذر از الزامات سازمان حمایت از محیط زیست آمریکا اعتراف کرد.

 شرکت فولکس واگن اعتراف کرده است که در بیش از یازده میلیون خودروی دیزل تولید خود یک قطعه کار گذاشته شده است که قطعه مزبور نتایج آزمایش آلایندگی را تغییر داده تا از این طریق تضمین نماید که خودروهای مذکور از مانع قوانین سازمان حمایت از محیط زیست آمریکا به راحتی عبور می‌کنند.

در جریان این اتفاق، «مارتین وینترکورن»، مدیرعامل این شرکت استعفاء داد و ۱۱ میلیون اتومبیل این شرکت نیز در سطح جهان جمع‌آوری شد.

«دی کاپریو»، بازیگر و تهیه‌کننده هالیوود که طی سال‌های اخیرا دست به اقدامات محیط زیست دوستانه زیادی زده است، این بار نیز با هدف حمایت از محیط زیست، تهیه‌کنندگی پروژه سینمایی کمپانی «پارامونت» را به عهده خواهد گرفت.

در حالی‌که هنوز نوشتن فیلمنامه این پروژه سینمایی آغاز نشده است، کمپانی «پارامونت» نیز هنوز در این رابطه زمان مشخصی را اعلام نکرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: