انتشار: ۰۰:۳۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴
انتخاب بازیگر برای فیلم «واندر وومن» آغاز شده و مذاکرات با ستاره های هالیوودی در حال پیگیری است و نیکول کیدمن ستاره ی هالیوود یکی از گزینه های انتخابیست.
به گزارش تابناک فرهنگی ، نیکول کیدمن بازیگر برنده اسکار استرالیایی که اخیرا نقش گریس کلی را در فیلم «گریس موناکو» بازی کرده یکی از گزینه های اصلی بازی در فیلم «واندر وومن» است. البته نقش اصلی به گال گادوت رسیده اما پیش بینی می شود مذاکرات برای بازی در نقش مادر واندر وومن و ملکه آمازون باشد.  این فیلم که به کارگردانی پنی جنکینز ساخته خواهد شد روز 23 ژوئن 2017 به عنوان بخشی از دنیای سینمایی ابرقهرمانی دی سی و برادران وارنر روی پرده می رود.

پیش از این حضور گال گدوت، دختر شایسته رژیم صهیونیستی و بازیگر مجموعه «سریع و خشن» به عنوان نقش اول قطعی شده بود. همین طور گفته می شود فیلمنامه این اثر را هم جیسون فوکس، نویسنده فیلم «پن» خواهد نوشت. گفتنی است چندی پیش حضور کریس پاین هم در نقش استیو ترور قطعی شد تا او بازیگر نقش اول مرد «واندر وومن» باشد. این اثر به احتمال زیاد نخستین فیلم سینمایی با محوریت یک ابرقهرمان زن در 5 سال آینده خواهد بود. مگر این که حواشی زیاد آن کار دست پروژه بدهد. تا کنون چند بار کارگردان آن عوض شده ولی فعلا پروژه به آرامش رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: