انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
بعداز مریل استریپ، نیکول کیدمن، هلن میرن و ساندرا بولاک؛ حالا این ستاره زن جوان هم به تبعیض های جنسیتی در هالیوود اعتراض دارد

جنیفر لارنس: از خودم به عنوان یک زن عصبانی‌ام

جنیفر لارنس، بازیگر برنده اسکار گفت: از اینکه بازیگران مرد در هالیوود بیشتر از ما دستمزد می‌گیرند، بیش از آنکه از استودیوها عصبانی باشم، از خودم به عنوان یک زن عصبانی‌ام.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از فارس ؛ جنیفر لارنس، بازیگر برنده اسکار گفت: از اینکه بازیگران مرد در هالیوود بیشتر از ما دستمزد می‌گیرند، بیش از آنکه از استودیوها عصبانی باشم، از خودم به عنوان یک زن عصبانی‌ام.

جنیفر لارنس، بازیگر جوان هالیوود علی‌رغم آنکه یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران زن این سینما محسوب می‌شود در مصاحبه جدید خود به شدت از تفاوت دستمزد بازیگران زن و مرد هالیوود ابراز عصبانیت کرد.

این بازیگر برنده اسکار گفت: دارم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا مؤدبانه‌ترین راه را برای ابراز عقیده خودم پیدا کنم. حقیقتا از اینکه می‌بینم بازیگران زن از بازیگران مرد همبازی خود تا این اندازه دستمزد کمتری می‌گیرند، ناامید و سرافکنده‌ام.

لارنس افزود: زمانی‌ سایت کمپانی سونی هک شد، فهمیدم که تا چه اندازه دستمزم از برخی انسان‌های خوش‌شانس کمتر بوده ، از سونی عصبانی نشدم، بلکه از خودم در حد جنون عصبانی شدم. من در مذاکره با سازندگان فیلم، قافله را باخته بودم، نخواسته بودم که سر میلیون‌ها دلار با آنها بحث و جدل کنم.

وی تأکید کرد: چون نیاز داشتم که مرا دوست داشته باشند و از این ترسیده بودم که انسان بی‌خود و لوسی به نظر برسم پول بیشتری مطالبه نکرده بود. این می‌تواند به خاطر جوانی باشد، شاید هم یک چیز کاملا شخصی باشد. شاید این در طور تاریخ برای ما زنان به یک عادت تبدیل شده که همواره تلاش می‌کنیم به شیوه‌ای عقایدمان را بیان کنیم که مردان را از خود نرنجانیم یا نترسانیم.

بنا بر این گزارش، مجله "فوربس" در گزارش سال 2015 خود از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود، جنیفر لارنس به عنوان پردرآمدترین بازیگر سال میلادی جاری معرفی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: