انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
«مت ریوز»، کارگردان فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» ضمن انتشار عکسی در صفحه توئیتر خود، از آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد.
به گزارش خبرنگار تابناک فرهنگی ، «مت ریوز»، کارگردان فیلم سینمایی «جنگ برای سیاه میمون‌ها» روز گذشته در صفحه توئیتر خود عکسی منتشر کرد و زیر آن نوشت: فیلمبرداری آغاز شد.

در توضیح این عکس آمده است که یکی از بازیگران فیلم در حالی‌که لباس مخصوص برای بازی در نقش یکی از میمون‌ها را به تن دارد در حال اشاره به شخصی است که بر پشت اسب نشسته است.

 فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» کلید خورد

«جنگ برای سیاه میمون‌ها» که در ادامه فیلم سینمایی «ظهور سیاره میمون‌ها» ساخته می‌شود، نهمین فیلم از مجموعه فیلم‌‌هایی است که با اقتباس از کتاب «سیاره میمون ها» نوشته «پیر بول»، ساخته می‌شود.

اولین فیلم از این مجموعه با نام «سیاره میمون‌ها» در سال 1968 به کارگردانی «فرانکلین جی.شافنر» ساخته شد و پس از آن بین سال‌های 1970 تا 1973 چهار مجموعه دیگر تولید شد. در سال 2001 «تیم برتون» با ساخت «سیاره میمون ها»، ششمین فیلم این مجموعه را روانه بازار فیلم های سینمایی کرد و «روپرت ویات» بین سال‌های 2011 تا 2014 دو فیلم دیگر با نام «ظهور سیاره میمون ها» و «سقوط سیاره میمون ها» به این مجموعه اضافه کرد.

فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» 14 جولای سال 2017 میلادی اکران عمومی خواهد شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: