انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴
کتاب «مجموعه اشعار منا» با حضور جمعی از مسئولان کشور، دانشگاهیان و خانواده‌های قربانیان، در دانشگاه تهران رونمایی می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ، این مراسم هم‌زمان با چهلم فاجعه منا به همت کانون مطالعات بین‌المللی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. بنا بر اعلام، کتاب «مجموعه اشعار منا» شامل ده‌ها اثر منتخب با موضوع منا است که از میان آثار ارسالی شاعران و دانشجویان پس از فراخوان شعر منا به دبیرخانه این رویداد در کانون مطالعات بین‌المللی و فرهنگی دانشگاه تهران برگزیده شده است.

پیش‌تر در تاریخ ۱۵ مهر، آیین یادبود و بزرگداشت قربانیان فاجعه منا، توسط نهادهای یادشده با حضور معاون حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاون فرهنگی دانشگاه تهران، دبیر کانون مطالعات بین المللی، شاعران و ... برگزار شده بود.

شرکت در آیین رونمایی از کتاب «مجموعه اشعار منا» که روز دوشنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۵:۳۰ در تالار امیرکبیر معاونت فرهنگی دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر، کلینیک ۱۶ آذر، ساختمان معاونت فرهنگی، طبقه سوم برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: