انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
«مادر»، «ایران قلب زمین»، «پلاک و سمفونی نور»، «به تو دل سپردم» و «چشم به راه» از جمله عناوین تازه های موسیقایی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل ازخبرگزاری مهر، آهنگ های «سو» (آب) با شعر قدرت حسین پور، «تبریزین کوچه لری» با شعری از مدینه گل گون و «مادرم» با شعر علیرضا بهرامی و با خوانندگی و آهنگسازی آیتام عباسی مهر از جمله آهنگ هایی هستند که به تازگی از سوی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما تولید شده است.

همچنین قطعات «ایران قلب زمین» با آهنگسازی و تنظیم مجید رضازاده، شعر طهمورث شیر محمد و صدای سامان عبدالله زاده، «پلاک و سمفونی نور» با آهنگسازی، تنظیم، شعر و صدای امیر پارسای مجد و آهنگ «به تو دل سپردم» با آهنگسازی و تنظیم بهنام پهلوانی نژاد، شعر پیام آبی، صدای رسول رضایی از دیگر تولیدات جدید دفتر موسیقی و سرود صداوسیما است.

آهنگ «چشم به راه» با آهنگسازی، تنظیم و صدای سام اسدی، شعر امیر خشایار جوادی و آهنگ «بوی طرب» با آهنگسازی و تنظیم مجید شرقی با مضامین مختلف ایثار، انتظار و تحکیم خانواده از دیگر تازه های دفتر موسیقی و سرود صداوسیما است که برای بهره برداری و پخش به شبکه های مختلف رسانه ملی ارسال شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: