انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
مسئله اصلی من موسیقی بود و دوره بازیگری سینما را هم دیده بودم ولی به خاطر داشتن خانواده‌ای مذهبی، نتوانستم انتخاب‌شان کنم.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ شمس لنگرودی شاعر و بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علاقه‌مندی خود به هنرهای موسیقی و بازیگری گفت: شعر برای من مسئله اصلی است اما در واقع موسیقی مسئله اصلی من بود اما چون در یک خانواده مذهبی بودم، نتوانستم به دنبال علاقه‌مندی‌ام بروم. پدرم شاعر بود و من نیز به راه پدر رفتم.

وی در ادامه افزود: در مورد سینما هم همین اتفاق افتاد. در دوران جوانی من، بازیگری و سینما را بد می‌دانستند و من با وجود گذراندن دوره بازیگری در کانون فیلم ایران موفق به بازیگری در سینما نشدم. این‌ها را گفتم که بدانید بازیگری من در سینما اتفاق یک‌شبه و ناآگاهانه نبوده است.

لنگرودی اظهار داشت: از قبل شنیدم که وارد سینما نشو، چون سینمایی‌ها بی‌فرهنگند. ولی من سه فیلم بازی کردم و در هر سه فیلم خوشبختانه با آدم‌های با فرهنگی مواجه شدم و همکاری کردم. عوامل فیلم «احتمال باران اسیدی» نیز گروه بافرهنگی بودند.

وی در خصوص بازیگری در تئاتر عنوان کرد: قصد ادامه بازی در تئاتر را ندارم، این بازی به خاطر یک دوستی بود.

این شاعر بازیگر در ادامه در خصوص ادامه بازیگری در سینما، گفت: چند پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم. من معمولا کارهایی را می‌پذیرم که در ادامه خط فکری و تفکراتم باشد. من هنوز آن چیزی که از سینما به من گفتند را ندیده‌ام. شرایط کاری من و پسندیدن فیلم‌نامه و نقش در انتخابم موثر است.

وی در خصوص تجربه‌ رشته‌های هنری مختلف بیان کرد: همه هنرها باهم در ارتباط هستند. وقتی شخصی مثل من چند رشته هنری را تجربه می‌کند شاید فکر کرده که در آن رشته خاص چیزی را که می‌خواسته محقق نشده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: