انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
فیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از اکران موفق در سینماهای ایران، در سینمای شهرهای لس آنجلس و اورنج کانتی کشور آمریکا روی پرده رفت.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ دوران عاشقی پس از اکران موفق در سینماهای کشور و استقبال تماشاگران از این اثر، همزمان با اکران در کشورهای کانادا و استرالیا در سینماهای شهرهای مختلف آمریکا نیز به نمایش در خواهد آمد.
اکران این فیلم، از روز پنجشنبه 12 آذرماه جاری (3 دسامبر 2015) در سالن سینما لایمل در شهر لس آنجلس و از روز گذشته (جمعه) 13 آذرماه جاری (4 دسامبر 2015) در سالن سینما لاگونا هیلز در شهر اورنج کانتی در ایالات کالیفورنیا در آمریکا آغاز شد.
این فیلم همچنین از روز 22 آذرماه جاری (13 دسامبر 2015) در شهرهای واشنگتن دی سی، سان فرانسیسکو، هیوستن و بوستون نیز به روی پرده خواهد رفت.
دوران عاشقی همچنین روز 22 آذرماه جاری (13 دسامبر 2015) توسط شرکت آریا پرسیس در سالن سنتیال تیاتر در شهر ونکوور در کشور کانادا به روی پرده در خواهد رفت و بعد از نمایش این فیلم، عوامل آن از طریق اسکایپ با مخاطبان گفت وگو می کنند و به سؤالات آنان پاسخ می دهند.
دوران عاشقی در نخستین نمایش خود در بخش رقابتی سودای سیمرغ در سی و سومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و در 10 رشته اصلی از جمله؛ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش اول مرد، بازیگر مکمل مرد، فیلمبرداری، تدوین، موسیقی و طراحی صحنه و لباس، کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیمبرداری به علیرضا برازنده و تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه، مشترکاً به رؤیا محقق و مهسا محب علی اهدا شد.
در این فیلم هنرمندانی چون شهاب حسینی، لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی، پرویز پور حسینی، مینا وحید و... ایفای نقش کرده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: