انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
رییس هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان گفت: نخستین دوره آموزش طراحی نرم افزار (indesign) به منظور ارتقاء سطح دانش خبرنگاران جنوب کرمان و با همت اعضای هیات رییسه این خانه برگزار شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا بختیار مجاز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در راستای ارتقاء سطح دانش خبرنگاران، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرده است.
وی اظهار کرد: نخستین مرحله دوره های آموزشی خبرنگاران جنوب استان کرمان با تشکیل کارگاه آموزش طراحی (indesign) به مدت دو روز به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی با حضور خبرنگاران منطقه جنوب کرمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه برگزار شد.
مجاز با اشاره به نقش رسانه و ارتباطات در دنیای امروزی تصریح کرد: امروز رسانه ها و ارتباطات در دنیا حرف اول را می زنند.
وی گفت: امروز از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود که در کنار قانون اساسی، نظام پارلمانی و تشکلات سیاسی، نقش مهمی ایفاء می کنند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند باید از دانش و توانمندی لازم در راستای ایفای نقش خطیر اطلاع رسانی برخوردار باشند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز گفت: این معاونت نیز در راستای پیشبرد اهداف فعالان حوزه رسانه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
سید حسین طیبی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک نیز مجدد شاهد برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه باشیم.
یک خبرنگار از هر نشریه فعال در جنوب استان کرمان در این کارگاه آموزشی حضور داشت.
خبرنگاران جنوب کرمان با شرکت در این دوره با مقدمات طراحی روزنامه آشنا شد.
علاوه بر خبرگزاری های و سایت ها، 29 نشریه در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان فعالیت دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: