انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواننده پیشکسوت موسیقی کشورمان با بیان اینکه جامعه شادی نداریم، گفت: تمامی افراد و ارگان ها دست به دست هم برای کمک به دولت در جهت برطرف کردن معضل افسردگی جامعه و افزایش نشاط در کشورمان مشارکت کنند.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛خشایار اعتمادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: افسردگی مزمن کنونی در جامعه به صورت فرسایشی سبب رخوت عمومی در کشور شده است.
وی گفت: در چنین شرایطی نیازمند ترویج شادی و نشاط در جامعه هستیم، البته این امر بدان معنا نیست که در وادی هنر، طنازی های پوپولیستی انجام دهیم.
این خواننده کشورمان افزود: نیازمند نهادینه کردن بستر شادی در جامعه هستیم و این امر به معنای خنده های لحظه ای و شوخی های تحقیرآمیز که متاسفانه طی روزهای گذشته در صدا و سیمای کشورمان دیده ایم؛ نیست.
وی ادامه داد: جامعه همچون خوشه یک انگور است که اگر مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و غیره برطرف نشود؛ هر فرد و شهروندی تکه تکه از این خوشه جدا شده و بر زمین می افتند.
اعتمادی یادآور شد: باید با سوء مدیریت های موجود برخوردی صریح صورت گیرد تا باعث زدایش افسردگی و یاس از جامعه شود.
وی خاطرنشان کرد: معضل اقتصادی جامعه حل می شود اگر همه دست به دست هم به کمک دولت برآییم.
اعتمادی تصریح کرد: خوشبختانه دولت یازدهم در این زمینه طی چند سال گذشته گام های مناسب و مطلوبی برداشته است و امیدوارم با همکاری و همیاری هرچه بیشتر سایر دستگاه ها و ارگان ها شاهد برطرف شدن مشکلاف و افزایش نشاط باشیم.
وی اظهار کرد: آیین های سنتی کشورمان از جمله مواردی است که می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد؛ البته این امر را یک نهاد و ارگان نمی تواند برعهده بگیرد؛ بلکه نیاز به اتحاد، انسجام و وحدت ملی هستیم.
اعتمادی گفت: هنرمندان در چنین فضایی رسالت خطیری دارند و باید در ترویج فرهنگ شادی و نشاط در کشورمان بیش از گذشته فعال باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: