انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
معاون سرمایه انسانی صداوسیما تأکید کرد: سیاست سازمان در اجرای الگوی جدید نیروی انسانی، تعدیل نیرو نیست، بلکه درصدد بهره‌گیری از نیروهای کیفی هستیم.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، دکتر جعفری در جلسه شورای مدیران صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: فرآیند اجرای الگوی جدید سازمانی در راستای چابک‌سازی، به کارگیری نیروی انسانی در مشاغل مرتبط با عناوین شغلی متناسب با کارایی و بهره‌مندی بهینه از توانمندی افراد است؛ لذا مازاد نیرو در الگوی جدید به معنای تعدیل نخواهد بود و از این افراد تا پایان خدمت با همان عنوان شغلی به کار گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات جامعی از نیروهای شاغل بدون رابطه استخدامی و در تمام مراکز در قالب خرید خدمات در اختیار داریم، گفت: طرح پالایش اطلاعات این دسته از کارکنان در حال انجام است که در آینده از طریق شرکت در آزمون به صورت قراردادی استخدام می‌شوند و پذیرفته‌نشدگان آزمون، بیمه خواهند شد.

دکتر جعفری از طرح آزمایش 10 ساله جذب خبر داد و گفت: ساز و کاری پیش‌بینی شده است که به ازای هر بازنشسته، از طرق آزمون و تأمین نیرو از دانشگاه صدا و سیما با اولویت بومی‌سازی فارغ‌التحصیلان دانشگاه، پست‌های خالی را پر کنیم.

بازنشستگی پیش از موعد هم از جمله موضوعاتی بود که معاون سرمایه انسانی در این باره گفت: برادران به شرط سابقه 20 سال و خواهران 15 سال لیکن مشروط به اینکه در عنوان شغلی آنان کمبودی نباش، می‌توانند درخواست خود را مطرح کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: