انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
منتخبی از آثار خیلی كوتاه نخستین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در بخشی ویژه و با همین عنوان در جشنواره بین‌المللی فیلم «»۱۰۰ به نمایش درمی‌آیند.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  مهر، طی تفاهم به عمل آمده بین مسئولان جشنواره بین المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای و جشنواره فیلم كوتاه تهران قرار است، منتخبی از آثار خیلی كوتاه نخستین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در بخشی ویژه و با این عنوان در جشنواره فیلم «۱۰۰» كه اسفندماه برگزار می شود به نمایش درآیند.
 
 آثار المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همكاری انجمن سینمای جوانان ایران در سطح استان های كشور تولید شده است كه هدف از راه اندازی آن حضور فعال نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فیلمسازی و كشف استعدادهای نهفته آنان و همچنین یافتن ایده‌های ناب و جدید در عرصه سینمای نوجوانان است.
 
عموم سینماگران، مستندسازان و علاقه‌مندان سینمای كوتاه و به ویژه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دهمین جشنواره بین المللی فیلم «۱۰۰» می توانند با عضویت در كانال تلگرامی جشنواره به آدرس https://telegram.me/film۱۰۰fest  و یا آدرس اینستاگرام ۱۰۰fest.ir مراجعه كنند.
 
آخرین مهلت ارسال اثر برای حضور در دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ۲۵ دی‌ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط شركت در این جشنواره به وبگاه مركزی این جشنواره با نشانی الكترونیكی www.۱۰۰fest.com مراجعه كنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: