انتشار: ۱۹:۲۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
رهبر ارکستر ایران:

با سینما بزرگ شده ام

رهبر ارکستر ایران گفت: از دیر باز با سینما آشنا هستم به دلیل اینکه پدرم سینمادار بود، از کودکی با سینما بزرگ شدم و امروز علاقه مند بودم از کمترین وقتی که داشتم برای دیدن یک فیلم کوتاه استفاده کنم.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، لوریس چکناواریان درباره اهمیت موسیقی در فیلم کوتاه، اظهار داشت: موسیقی یکی از ارکان سینماست و همیشه در فیلم های موفق از موسیقی خوب استفاده شده است. موسیقی می تواند در فیلم کوتاه هم تاثیر گذار باشد و باعث شود تا ارتباط خوبی بین فیلم و مخاطب بوجود بیاید.
رهبر ارکستر موسیقی در مراسم آغاز به کار سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ادامه داد: موسیقی فقط تعلق به فیلم بلند ندارد و در فیلم های کوتاه می تواند جایگاه خوبی داشته باشد و نقش آفرینی کند. موسیقی پتانسیل این را دارد که با یک قطعه کوتاه چند ثانیه ای و یا یک افکت تاثیر خود را در فیلم بگذارد.
چکناواریان در پاسخ به این سوال که آیا موسیقی می تواند در فیلم کوتاه و با توجه به زمان کم فیلم تاثیر کافی را داشته باشد؟ خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد حرفی را بزند با یک جمله کوتاه هم می تواند بگوید. موسیقی هم جدا از این قاعده نیست و با چند ملودی و قطعه کوتاه می تواند تاثیر گذار باشد.
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 20 آبان در پردیس چارسو آغاز و تا 26 ماه جاری ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: