انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
جشنواره بین المللی سینما حقیقت از احتمال پخش مستندی به نام سماع سوختن با موضوع زندگی شهرام ناظری خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از جشنواره بین المللی سینما حقیقت، شهرام ناظری شوالیه آواز ایران با مستند «سماع سوختن» به کارگردانی آرش سنجابی به نهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت خواهد آمد. البته نمایش این فیلم، منوط به آرای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی است که تا پایان آبان ماه اعلام خواهد شد.
این فیلم که تولید سال 1394 است و توسط سعید اردهالی در نشر اختران تهیه شده، مستندی درباره استاد شهرام ناظری است که در آن، گروه فیلمساز، این هنرمند را در سفر به قونیه همراهی می کنند.
عوامل تولید این فیلم مستند را آرش سنجابی به عنوان پژوهشگر و کارگردان، سعید اردهالی تهیه کننده، علی رضوانی تصویربردار و صدابردار، مانی قدرتنما صداگذار و تدوینگر و علیرضا میرزا به عنوان دستیار کارگردان تشکیل می دهد.
سنجابی متولد سال 1359 در کرمانشاه و دارای مدرک دکترای ریاضی است و در پرونده فیلمسازی اش، ساخت فیلم هایی چون بگذارید میترا بخوابد، پارمیدا، کام ماهی، آن آواز غمناک، سخت مثل آب، از کوچه تا کن، سیمین نیمای غزل و نام تمام مردگان یحیاست به چشم می خورد.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» را در روزهای 22 تا 28 آذرماه امسال با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: