انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
علوم انسانی در صدر آثار ارسالی به جشنواره کتاب سال دانشجویی قرار دارد.
 به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایسنا، روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام کرد: در این دوره، 594 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کتاب‌های علوم انسانی با 300 عنوان کتاب بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است. کتابهای حوزه علوم پزشکی و دامپزشکی با 115 عنوان و کتابهای حوزه فنی و مهندسی با 77 عنوان کتاب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس این خبر، جشنواره کتاب سال دانشجویی هرساله همزمان با ایام هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،موسسه خانه کتاب، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان زیباسازی شهر تهران و مرکز اطلاع‌رسانی بازار کار برگزار می‌شود.

مراسم پایانی بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی از ساعت 9:30 تا 12 روز دوشنبه 25 آبان در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: