انتشار: ۲۰:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
مراسم تحلیف رییس جمهور کشورمان با حضور سران کشور و هیات‌های خارجی روز گذشته در مجلس برگزار شد و حدود ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی از ۳۰ کشور دنیا این مراسم را پوشش دادند. روزنامه‌های امروز هم برای انعکاس هر چه بهتر این رویداد ملی تیتر و تصویر نخست خود را به مراسم تحلیف اختصاص داده‌اند.

به گزارش تابناک فرهنگی، روزنامه «شرق» تیتر یک خود را «تکرار امانت ملت» انتخاب و به سخنان رییس جمهور کشورمان در مراسم تحلیف روز گذشته اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» ‌بخشی از سخن حسن روحانی در مراسم تحلیف با عنوان «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت، برنامه محوری ماست». را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده و همچنین به سخنان رییس قوه مقننه و رییس قوه قضائیه در این مراسم پرداخته است.

روزنامه «آرمان امروز» تصویر نخست خود را به عکسی از حسن روحانی، علی لاریجانی و صادق لاریجانی در مراسم تحلیف اختصاص داده و در همین راستا تیتر «تحلیف تاریخی روحانی» را انتخاب کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر نخست «تعهد به مردم،‌ توصیه به دنیا»‌ را برگزیده و گزارشی از سخنان روحانی و جزئیات مراسم تحلیف آورده است.
این روزنامه همچنین به سلفی نمایندگان با موگرینی،‌ غیبت رقبای روحانی و ۳۶ نماینده مجلس در مراسم روز گذشته اشاره کرده است.



روزنامه «شهروند» تیتر یک «باید پاسخگوی مردم باشیم» را انتخاب کرده و به سخنان سران کشور در مراسم تحلیف اشاره کرده است.
این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکس دسته جمعی از سران کشورمان با هیات‌های خارجی در مجلس اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «دولت معتدل و مصلح» و روتیتر «روحانی خط مشی دولت دوازدهم را اعلام کرد» انتخاب کرده و به مراسم تحلیف پرداخته است.
این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکسی از حسن روحانی در حالی که به سمت مقامات کشور قدم برمی‌دارد اختصاص داده است.

روزنامه «قانون» تصویر نخست خود را به عکسی از حسن روحانی در صحن مجلس اختصاص داده و تیتر نخست «قسم روحانی!» و روتیتر «رییس جمهور با سوگند در خانه ملت پاسداری خود از قانون اساسی را اعلام کرد» برگزیده است.



روزنامه «جمهوری اسلامی» تصویر نخست خود را به عکس دسته جمعی سران کشور با هیات‌های خارجی اختصاص داده و تیتر نخست «این دولت می‌خواهد معتدل باشد»‌ را انتخاب کرده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تصویر نخست خود را به عکسی از رییس جمهور کنار رییس قوه قضائیه در مجلس اختصاص داده است.
این روزنامه همچنین تیتر یک «تحلیف صلح» و روتیتر «مراسم تحلیف رئیس جمهوری با حضور ۱۲۰۰ مهمان داخلی و خارجی در بهارستان برگزار شد» را برگزیده است.

روزنامه «ابتکار» تیتر نخست «ایستاده با سوگند» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از نمای کلی مجلس که مهمانان خارجی و سران کشور را نشان می‌دهد، اختصاص داده است.
این روزنامه همچنین سرمقاله خود را با تیتر «اولویت کدام است؛ برنامه یا وزیران؟» به سخنرانی رییس جمهور کشورمان در مر اسم تنفیذ اختصاص داده است.

روزنامه «جام جم» تیتر نخست «ایران، آغازگر نقض برجام نخواهد بود» را برگزیده و تصویر نخست خود را به عکسی از سران قوای کشور در مجلس اختصاص داده است.

روزنامه «جوان» تیتر نخست «قسم جدید برای حل مشکلات مردم» را انتخاب کرده و به سخنان سران کشور در مراسم تحلیف روز گذشته پرداخته است.



روزنامه «رسالت» تیتر یک «رییس جمهور: حاکمیت دوگانه در کشور ما وجود ندارد» را ‌انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از سران قوای کشور در مراسم تحلیف اختصاص داده است.

روزنامه «فرهیختگان» تیتر یک «پایان "دولت قبل"» را برگزیده و تصویر نخست خود را به عکسی از حسن روحانی در حالی که قصد ورود از دری را دارد، نشان می‌دهد.

روزنامه «همشهری» تصویر نخست خود را به عکس دسته جمعی سران کشور با هیات‌های خارجی اختصاص داده و در همین راستا تیتر «برخورد یکپارچه دولت و ملت در صورت نقض برجام» را انتخاب کرده است.



روزنامه «کیهان»‌ تیتر نخست «رونمایی از مادر مذاکرات به جای مقابله با مادر تحریم‌ها!» را برگزیده و تصویر نخست خود را به عکسی از سران قوای کشور در مجلس اختصاص داده است.

روزنامه «بهار»‌ تیتر یک «سوگند مصلحانه» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به رییس جمهور که کنار رییس قوه قضاییه ایستاده، اختصاص داده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر نخست «رئیس جمهوری: اصلاح و صلح را بر جمود و جنگ ترجیح می‌دهیم» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به حسن روحانی که کنار رییس قوه قضائیه ایستاده، اختصاص داده است.

روزنامه «دنیای اقتصاد» تصویر نخست خود را به سخنرانی حسن روحانی در میان سران کشورمان و هیات‌های خارجی اختصاص داده است.
این روزنامه همچنین تیتر «از صف بازندگان برجام خارج شوید» و روتیتر «توصیه روحانی به مخالفان توافق هسته‌ای» را برای مراسم تحلیف انتخاب کرده است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر نخست «امروز روزگار مادر تحریم‌ها نیست» را انتخاب کرده و به سخنان رییس جمهور کشورمان درباره تحریم‌های جدید امریکا علیه ایران اشاره کرده است.
این روزنامه تصویر نخست خود را به نمایی نزدیک از حسن روحانی در مراسم تحلیف در صحن مجلس اختصاص داده است.

روزنامه «۱۹ دی» تیتر یک «‌تفاهم ملی، ضرورتی تاریخی» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از حضور هیات‌های خارجی و سران کشور در مراسم تحلیف اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تیتر نخست «تحلیف با چاشنی ضدترامپ»‌ را برگزیده و تصویر نخست خود را به عکس دسته جمعی سران کشور و هیات‌های خارجی در مراسم تحلیف اختصاص داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: