انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
اکران جهانی فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» محصول مشترک ایران، چک و اوکراین، از 15 مهر (٦ اکتبر ٢٠١٦) در ٤٧ سینمای کشور اوکراین آغاز شده است.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک  فرهنگی، فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» به تهیه کنندگی مشترک سیدامیر سیدزاده از ایران و ویکتور ویلهلم از کشور چک، سال گذشته در سکوت خبری در کشور اوکراین فیلمبرداری شد.
این فیلم به کارگردانی علی فخر موسوی است که نقش اول زن آن را نازنین احمدی شاهپور آبادی، تنها بازیگر ایرانی اثر برعهده دارد و در کنار وی بازیگران مطرح کشور اوکراین به ایفای نقش پرداخته اند.
تمامی مراحل فنی و مونتاژ فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» از جمله موسیقی، تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ درکمپانی داوینچی، یکی از مپانی های معتبر جهانی انجام شده است.
تعداد سالن های نمایش دهنده این فیلم به زودی به ١٧٠ سالن در اوکراین خواهد رسید و پس از افتتاحیه «خاطرات پاییزی» در 6 آبان ماه (٢٧ اکتبر) در کشور چک، در سینماهای آن کشور نیز اکران خواهد شد.
طبق قرارداد پخش کننده، فیلم در ادامه اکران جهانی خود در کشورهای آلمان، لهستان، بلاروس، آمریکا و آمریکای شمالی اکران و عرضه می شود.
در مراسم افتتاحیه «خاطرات پاییزی» در اکراین، معاون نخست وزیر و وزیر فرهنگ و بسیاری از مسوولان فرهنگی این کشورحضور داشتند.
فیلم سینمایی«خاطرات پاییزی» در نوبت اکران سینماهای هنر و تجربه در ایران نیز قرار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: