انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما دو جایزه برتر سینمایی و تلویزیونی روسیه را کسب کرد و سارا صوفیانی نیز برای بازی در سریال زاویه هفت جایزه بهترین بازیگر هفدهمین دوره جشنواره فیلم «با یکدیگر» را گرفت.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، در مراسم پایانی این جشنواره که شامگاه جمعه در مسکو برگزار شد، جایزه اول تهیه کنندگی از بین شرکت کنندگان 27 کشور به شریفی برای تله فیلم کبریت سوخته اعطا شد.
تهیه کننده سریال زاویه هفت همچنین توانست جایزه ویژه تلویزیون روسیه را برای نوآوری در این سریال به خود اختصاص دهد.
صوفیانی نیز برای بازی در سریال زاویه هفت جایزه برترین بازیگر جشنواره با یکدیگر روسیه را به خود اختصاص داد و هیات داوران هنرمندی وی را ستود.
شریفی در مراسم اعطای جوایز، این موفقیت ها را متعلق به سینمای انسانی و اندیشه ورز ایران اعلام کرد که هر روز بیش از گذشته پیشرفت می کند و جهانی می شود.
کبریت سوخته به کارگردانی کاظم معصومی روایت تصویری داستانی اجتماعی از پیامدهای زندانی شدن قهرمان فیلم پس از یک تصادف است که بعد از آزادی نامنتظره با ضمانت پدر همسرش در می یابد برادرش کشته شده است.
سریال پلسی زاویه هفتم ساخته محمود معظمی با موضوع پلیسی یک سرقت مسلحانه را از هفت زاویه یعنی نگاه سه پلیس و چهار سارق به تصویر کشیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: