انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
نظر نوربخش درباره مدیرعامل خانه موسیقی:

انگیزه نو به خانه موسیقی بیاید

مدیرعامل خانه موسیقی درپی موکول شدن انتخاب مدیرعامل جدید این خانه به یک‌ماه دیگر، گفت: ترجیح من این است که کسی دیگر کارهای اجرایی خانه موسیقی را برعهده بگیرد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ حمیدرضا نوربخش اظهار کرد: خسته‌ام و گفته‌ام که ایده‌های نو، انرژی و انگیزه‌ی نو بیاید و دوستان در این فرصت یک‌ماه بگردند و پیشنهادهای خوبی را که هست بررسی کنند و به نتیجه برسند، زیرا من مدتی این سمت را داشته‌ام و در هیأت مدیره خانه موسیقی هم در خدمت هستم.

او ادامه داد: شخص خاصی مد نظرم نیست؛ من یک رأی بیشتر ندارم و هیأت مدیره باید نظر دهد. ان‌شاءالله که به گزینه‌ی خوبی برسیم. جلسه‌ی آینده حدود یک‌ماه دیگر یا کمی بیشتر برگزار می‌شود، چون مردادماه فصل تعطیلات ماست و این فرصتی است که دوستان بتوانند با فراغت کامل، گزینه‌ها را بررسی کنند و به نتیجه برسند.

نوربخش که ۱۱ مرادماه در حاشیه برگزاری یادمان مصطفی‌کمال پورتراب به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌داد، درباره سلامت محمدرضا شجریان نیز گفت: در آخرین «ام.‌آر.‌آی» استاد شجریان، نتیجه خوب و رضایت‌بخش بوده و ان‌شاءالله وقتی ضعف‌شان برطرف شود، مراحل بعدی درمان آغاز خواهد شد. در حال حاضر خودشان و پزشکان خیلی راضی‌اند و ما هم برای‌شان دعا می‌کنیم.

 در جلسه‌ای که هیأت‌ مدیره خانه موسیقی ۱۰ مردادماه داشت، هریک از اعضای هیأت مدیره دیدگاه‌های خود را بیان کردند و از حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل فعلی) خواستند تا وظیفه مدیریت را برعهده بگیرد. نوربخش نیز با تشکر از حسن نظر اعضای هیأت مدیره، از آن‌ها خواست با توجه به حساسیت وظیفه مدیرعاملی نهاد خانه موسیقی فعلا در انتخاب مدیرعامل عجله‌ای نداشته باشند و در فرصتی طولانی‌تر برای انتخاب مدیرعامل جدید اقدام کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: