انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
جلسه هیات مدیره خانه موسیقی تشکیل شد و در آن، حمیدرضا نوربخش از اعضای هیات‌ مدیره خواست تا در فرصتی طولانی‌تر برای انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم بگیرند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ سایت خانه موسیقی اعلام کرد: جلسه هیات مدیره خانه موسیقی 10 مردادماه با حضور سیدمحمد میرزمانی (رئیس هیات مدیره)، داود گنجه‌ای، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری و بهداد بابایی (از اعضای هیات مدیره) و آذر هاشمی (بازرس) در ساختمان فاطمی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه موضوعات مرتبط با خانه موسیقی و وضعیت موسیقی کشور بررسی و درباره آن‌ها بحث و تبادل نظر انجام شد.

درباره انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی، هریک از اعضای هیات مدیره دیدگاه‌های خود را بیان کردند و از حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل فعلی) خواستند تا این وظیفه را برعهده بگیرد.

نوربخش نیز با تشکر از حسن نظر اعضای هیات مدیره، از آن‌ها خواست با توجه به حساسیت وظیفه مدیرعاملی نهاد خانه موسیقی فعلا در انتخاب مدیرعامل عجله‌ای نداشته باشند و در فرصتی طولانی‌تر برای انتخاب مدیرعامل جدید اقدام کنند.

سپس هیات مدیره خانه موسیقی مقرر کرد در فرصتی یک ماهه به بررسی گزینه‌های مختلف برای سمت مدیرعاملی این نهاد بپردازد و در جلسه یک‌ماه آینده مدیرعامل جدید معرفی شود.

به گزارش ایسنا، در اولین جلسه اعضای جدید هیات‌ مدیره خانه موسیقی که 28 تیرماه برگزار شد، پس از بحث و رایزنی، سیدمحمد میرزمانی به‌عنوان رئیس هیات مدیره خانه موسیقی، تقی ضرابی به‌عنوان نایب رئیس هیات مدیره و بهداد بابایی به‌عنوان دبیر و داود گنجه‌ای به‌عنوان قائم‌مقام خانه موسیقی انتخاب شدند.

در آن جلسه، تمام اعضای هیئت مدیره از داود گنجه‌ای تقاضا کردند که مدیرعاملی خانه موسیقی را عهده‌دار شود، اما او با تشکر از حسن نظر اعضای هیات مدیره از پذیرفتن این سمت خودداری کرد
برچسب ها: خانه موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: