انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
سیدمحمد میرزمانی در نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی تازه ی خانه ی موسیقی، به ریاست هیئت مدیره ی این خانه انتخاب شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی به نقل از خانه ی موسیقی، نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی تازه ی خانه ی موسیقی با حضور داوود گنجه یی، تقی ضرابی، سید محمد میرزمانی، هنگامه اخوان، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری و بهداد بابایی اعضای هیئت مدیره و آذر هاشمی به عنوان بازرس برگزار شد.
در این جلسه، اعضا درباره ی مسئولیت های داخلی هیئت مدیره تصمیم گیری کردند و پس از بحث و رایزنی، سید محمد میرزمانی را به ریاست هیئت مدیره ی خانه ی موسیقی برگزیدند.
همچنین تقی ضرابی نایب رئیس هیئت مدیره شد و بهداد بابایی و داوود گنجه یی به ترتیب دبیر و قائم مقام خانه ی موسیقی شدند.
سید محمد میرزمانی، آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی است که در کارنامه ی مدیریتی خود، سابقه ی مدیریت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز دارا است.
درباره ی انتخاب مدیرعامل خانه ی موسیقی نیز مقرر شد ظرف 10 روز آینده هر یک از اعضای هیئت مدیره در این باره بررسی هایی داشته باشند تا در جلسه ی آینده نظر خود را مطرح کنند و انتخاب مدیر عامل جدید صورت گیرد.
همچنین مقرر شد حمیدرضا نوربخش تا آن زمان کماکان مسئولیت مدیرعاملی خانه ی موسیقی را به عهده داشته باشد.
البته همه ی اعضای هیئت مدیره در جلسه ی دیروز از داوود گنجه یی تقاضا کردند مدیرعاملی خانه ی موسیقی را عهده دار شود، اما وی با تشکر از حسن نظر اعضای هیئت مدیره، از پذیرفتن این سمت خودداری کرد.
اعضای هیئت مدیره ی خانه ی موسیقی در پایان این جلسه با قدردانی از زحمت های هیئت مدیره ی قبلی ابراز امیدواری کردند دوره ی تازه با توجه به فعالیت ها و اقدام های مثبتِ انجام شده در دوره های قبلی، بتواند دوره ی رشد و شکوفایی این نهاد صنفی باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: