انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
معاون هنری سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از تمدید مهلت پذیرش آثار توسط دبیرخانه‌ی جشنواره آواها و نواهای رضوی تا اول مردادماه ۹۵ خبر داد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ محمدحسین اسماعیلی - معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران - در این‌باره به روابط‌ عمومی جشنواره «آواها و نواهای رضوی» گفت: با توجه به استقبال هنرمندان حوزه‌ی موسیقی برای شرکت در جشنواره و درخواست آن‌ها برای تمدید مهلت فراخوان، آخرین مهلت پذیرش آثار و تولیدات هنری توسط دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی سراسری «آواها نواهای رضوی» به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری و پتانسیل‌های بالقوه‌ی فرهنگ رضوی در حوزه‌ موسیقی نخستین جشنواره‌ی آواها و نواهای رضوی تا کنون با استقبال چشمگیر و حضور خوب هنرمندان این عرصه از نقاط مختلف کشور مواجه بوده است.

قائم‌مقام دبیر نخستین جشنواره‌ی آواها و نواهای رضوی درباره ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره نیز گفت: تا کنون بیش از 100 اثر در بخش‌های مختلف آواها، نواها، تک‌نمای فرهنگ و مرور آثار به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال شده است.

او افزود: دبیرخانه نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی از آبان‌ماه سال گذشته آغاز به کار کرده و آثار ارسالی متقاضیان را به‌صورت منظم و طبقه‌بندی‌شده جمع‌آوری کرده است.

استان تهران در ایام دهه‌ی کرامت و میلاد مسعود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) میزبان برگزاری نخستین جشنواره‌ی «آواها و نواهای رضوی» از سری برنامه‌های چهاردهمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (ع)  خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: