انتشار: ۲۳:۳۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران از تشکیل کارگروه قرآن در این ستاد خبر داد.
کارگروه قرآن در ستاد سمن های شهر تهران تشکیل می شود

به گزارش تابناک فرهنگی از اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران الهه راستگو امروز در همایش تجلیل از 110 کارشناس قرآنی شهر تهران با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی برنامه های قرآنی و توجه ویژه مسئولان به فعالان این عرصه افزود: انجام فعالیت های قرآنی در ردیف فعالیت های مردمی و خودجوش ترین برنامه هاست اما فقدان سیاستگذاری صحیح و محوریت یافتن نگاه داوطلبانه مانع از حضور مستمر نخبگان قرآنی در این عرصه شده است.

وی با بیان اینکه نخبگان قرآنی نه تنها از هیچ تضمین شغلی برخوردار نیستند بلکه حداقل ها نیز برای آنان فراهم نشده، بر لزوم همگرایی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مسئول در فعالیت های قرآنی تاکید کرد.

راستگو در ادامه اظهار کرد: توسعه فعالیت های قرآنی با توجه به هجمه فرهنگی و هزینه های گزاف دشمنان بر علیه فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی همواره مورد توجه بوده اما در این توسعه باید از بسیاری از موازی کاری ها پرهیز شود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر واگذاری کار به مردم نیز افزود: ماهیت داوطلبانه و مردمی سازمان های مردم نهاد و برخورداری موسسات قرآنی از این ویژگی، ستاد سمن ها کارگروهی با این نام برای توسعه برنامه های قرآنی ایجاد می کند.

عضو شورای شهر تهران از سازمان ها و موسسات قرآنی برای عضویت در این کارگروه دعوت کرد و گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی قطعا حضور موسسات مردم نهاد قرآنی در دستیابی به این مهم موثر خواهد بود.
همایش تجلیل از کارشناس قرآنی شهر تهران امروز (یکشنبه) در ستاد سمن های شهر تهران برگزار و از 110 فعال قرآنی شهر تهران تجلیل شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: