انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ورود 50 هزار گردشگر داخلی و خارجی در 10 روز گذشته به جزیره کیش خبر داد.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی  ؛ محمد محب خدایی اظهار کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده از یکم تا دهم دی ماه 309 سورتی پرواز در مسیر کیش و شهرهای مختلف کشور انجام شده است که 41 هزار مسافر از این طریق وارد کیش شده اند .
وی افزود : چهار هزار و 149 گردشگر خارجی نیز در این مدت توسط 37 پرواز به جزیره کیش سفر کردند و تعطیلات سال نو میلادی را در این جزیره گذراندند.
محب خدایی اضافه کرد : رشد 12 درصدی مسافران داخلی و10 درصدی گردشگران خارجی در مقایسه با سال گذشته بیانگر رونق گردشگری در جزیره کیش است.
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه ازاد کیش، در 10 روز گذشته چهار هزار و46 مسافر از مسیر دریایی به کیش سفرکرده اند و409 خودرو نیز از شهرهای مختلف کشور وارد کیش شده اند.
وی اظهار داشت : تردد این تعداد خودرو در 10 روز نخست دی ماه نشان می دهد بسیاری از خانواده ها با خودروی شخصی جزیره کیش را به عنوان مقصد سفرهای خود برمی گزینند و این در حالی است که در سالهای گذشته تنها در ایام نوروز شاهد سفر خانواده ها با خودرو به کیش بودیم.
محب خدایی تصریح کرد : در9 ماهه امسال بیش از 120 هزار گردشگر خارجی وارد جزیره کیش شده اند که درمقایسه با سال گذشته این آمار 24 درصد رشد داشته است. این میزان رشد گردشگری خارجی درسال جاری خبر از روزهای بهتری برای این جزیره مرجانی درعرصه رقابت با رقبای قدرتمند خود در منطقه می دهد .
روند صعودی ورود گردشگران داخلی و خارجی به جزیره کیش درحالی افزایش یافته که هنوز تا تعطیلات نوروز بیش از دو ماه و نیم باقی مانده است .



سفر 50 هزار گردشگر در 10 روز گذشته به کیش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: