انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۴
نوازندگان و شورای مشورتی ارکستر سمفونیک تهران طی جلسه ای حمایت خود را از تصمیم علی رهبری مبنی بر زمین گذاشتن چوب رهبری اش به اعتراض وضعیت مالی ارکستر اعلام کردند.
حمایت نوازندگان و شورای مشورتی ارکستر سمفونیک از علی رهبری

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی ، به دنبال اعتراض علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران به وضعیت مالی نوازندگانش و کناره گیری از رهبری این ارکستر ، روز گذشته شورای مشورتی ارکستر تشکیل شد.

 بردیا کیارس دستیار رهبر ارکستر دراین باره گفت: روز گذشته جلسه ای با حضور شورای مشورتی ارکستر سمفونیک تهران با حضور تینا جامه گرمی ، محمد رضا صفی، میلاد عمرانلو ، باربد بیات، آرین قیطاسی و بنده برای حمایت از تصمیم مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که آقای رهبری نیز حضور داشتد شورای مشورتی به نمایندگی از نوازندگان ارکستر ضمن اظهار تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ رهبر و مدیر هنری ارکستر شرایط و نکات مطرح شده را بررسی کردند و به اتفاق آراء حمایت کامل نوازندگان ارکستر سمفونیک از تصمیمات مدیر هنری اعلام گردید.

مایستر ارکستر سمفونیک تهران بیان داشت: در این جلسه علی رهبری اعلام کرد که تصمیماتش جهت رهبری نکردن ارکستر تا رسیدگی به شرایط مطرح شده ادامه دارد. البته این تصمیم شامل شرکت در جشنواره موسیقی فجر نیست.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: