انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۴
جزیره مالت که لوکیشن فیلم «کنار دریا» ساخته آنجلینا جولی بوده، در انتظار رونق صنعت گردشگری به عنوان یکی از تبعات ساخته شدن این فیلم است.


به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ورایتی، همانطور که قلعه هایکلر در انگلستان به محلی برای بازدید دوستداران سریال «دانتون ابی» بدل شده است، مالت نیز در انتظار است تا توریست‌های بیشتری برای یافتن ردپاهای آنجلینا جولی و برد پیت راهی این جزیره شوند.

مالت توقع دارد فیلم جدید آنجلینا جولی با عنوان «در کنار دریا» که خودش و همسرش برد پیت در آن در نقش زوجی بازی کرده‌اند که ازدواجشان کم فروغ شده، بتواند صنعت گردشگری مالت را رونق بدهد.

در این فیلم جزیره «گازو» به عنوان جزیره‌ای فرانسوی در دهه ۱۹۷۰ تصویر شده است.

یکی از مسئولان مالت گفت این جزیره تاکنون میزبان فیلم‌ها و نام‌های بزرگی بوده که هر یک به نوبه خود بر صنعت گردشگری این جزیره تاثیرگذار بوده‌اند و دوستداران فیلم‌ها و بازیگران را به لوکیشن فیلم‌ها جلب کرده‌اند تا ردپای بازیگران محبوب خود را ببینند.

در همین زمینه و با ایجاد موجی از توجه به فیلم، یکی از هتل‌های مالت بسته‌ای با عنوان «تور فیلم گازو» راه انداخته که شامل سفری با قایق به این جزیره و حضور در مکان‌هایی است که این زوج مشهور همراه با گروه ساخت فیلم در آنجا مستقر بودند.

مالت از سال ۱۹۲۵ به عنوان مکانی برای فیلمسازی مورد توجه قرار گرفت و «کنار دریا» سومین فیلمی بود که برد پیت برای ساخت آن راهی مالت شد. او پیش از این برای «تروی» و «جنگ جهانی زد» نیز در مالت جلوی دوربین رفته بود. «گلادیاتور»، «کاپیتان فیلیپس» و فصل اول «بازی تاج و تاخت» در مالت ساخته شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: