انتشار: ۰۱:۳۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
علی ترابی که پیش از این به عنوان دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از حمیدرضا نوربخش(مدیر اجرایی)حکم دریافت کرده بود از این سمت کناره گیری کرد.
ترابی در پاسخ به این سئوال که آیا از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کناره گیری کرده اید یا نه به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: من قرار است یکسری مشورت ها و کمک هایی را به آقای نوربخش بدهم که از روز اول نیز این کار را انجام داده ام و همچنان اگر مشورت یا کمکی بخواهند به ایشان ارائه می دهم.

وی در ادامه افزود: چارت جشنواره همانطور که خود آقای نوربخش هم در مصاحبه هایشان گفته اند تغییر کرده که خودشان بیشتر در این زمینه توضیح خواهند داد. من فقط یکسری تجربیات و مشورت ها را در اختیار ایشان قرار می دهم. با تغییراتی که صورت گرفته دیگر پستی با عنوان دبیر اجرایی جشنواره وجود نخواهد داشت.

حمیدرضا نوبخش مدیر اجرایی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر نیز در نشست روز گذشته جشنواره این مطلب را تایید کرد و گفت: برگزار کننده جشنواره من هستم و آقای ترابی به واسطه تجربیاتی که داشتند به ما کمک می‌کردند اما از همان ابتدا به نوعی نگرانی‌هایشان را اعلام کردند و ایشان تفاوت ذهنیت درباره سمت دبیر اجرایی با ما داشتند، در نهایت توصیه خود آقای ترابی و ما این بود که موسسه توسعه هنرهای معاصر به ریاست آقای افضلی این بخش را که مربوط حوزه اجرایی است، انجام بدهند. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: