انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار بود 4 تا 8 دی ماه امسال در کرمان برگزار شود به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری آنفلانزا و مرگ بسیاری از هموطنان کرمانی مان، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
ایرج نعیمایی دبیر نهمین جشنواره موسیقی نواحی در این باره به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: با توجه به شرایط این روزهای استان کرمان و شیوع بیماری آنفلانزا، ما در حال انجام مکاتباتی با مسئولان کرمانی در این زمینه هستیم که ان شاء الله تا آخر این هفته تصمیمات نهایی را اتخاذ می کنیم و مشخص خواهد شد که نهمین جشنواره موسیقی نواحی در زمان مقرر در کرمان برگزار می شود یا خیر.

وی همچنین ادامه داد: به هر حال باید احتیاط کرد از این رو احتمال تغییر زمان جشنواره نواحی وجود دارد. مکان برگزاری جشنواره تغییر نخواهد کرد و همچنان در کرمان خواهد بود و تغییرات احتمالی تنها شامل تاریخ برگزاری جشنواره می شود.

نعیمایی که در حال حاضر به عنوان رئیس انجمن موسیقی تهران نیز مشغول فعالیت است عنوان کرد: برای این تصمیم گیری، ما می بایست هم نظر استان کرمان را که شریک ما محسوب می شوند جویا شویم و هم نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بدانیم؛ ان شاءالله تا آخر همین هفته نتیجه تصمیم گیری ها در این زمینه را اعلام خواهیم کرد.

دبیر نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در مورد مشخص شدن برنامه های نهایی این جشنواره نیز گفت: ما تا 15 آذر برای تقاضای حضور گروه ها در جشنواره موسیقی نواحی مهلت قائل شده بودیم که در نهایت گروه های حاضر در جشنواره مشخص شدند. در واقع بیش از 90 درصد برنامه های جشنواره مشخص شده بود؛ منتهی این مسائلی که پیش آمده ما را در تردیدی قرار داده و امکان دارد در صورت تغییر زمان برگزاری جشنواره، شرایط دیگری پیش بیاید.

نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به دبیری ایرج نعیمایی قرار است از 4 تا 8 دی ماه 94 و هم زمان با میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی در کرمان برگزار شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: