انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از اجرای 180 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان در دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری هیاتهای مذهبی و کانون مداحان تدارک دیده شده است.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ حجت الاسلام حسین گروسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اعزام مبلغ به روستاهای شهرستان در دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ لبیک یا حسین (ع) نیزدر مسجد جامع شهر برگزار می شود.
وی همچنین از قرائت زیارت نامه پیامبر اعظم (ص) ازبعید خبر داد و افزود: این مراسم معنوی در 28 صفر سالروز ارتحال جانسوز نبی گرامی اسلام همراه با مدیحه سرایی و سخنرانی برگزار می شود.
حجت الاسلام گروسی از عموم مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بویژه دانشگاهیان و طلاب خواست در این آیین روحانی شرکت کنند و از برکت های معنوی این مراسم باشکوه بهره مند گردند.
وی بابیان اینکه امسال برنامه های دهه اخر صفر با گذشته تفاوتهای چشمگیری دارد خاطرنشان کرد: در راستای کیفی بخشی و افزایش غنای برنامه های فرهنگی از چند شخصیت علمی و فرهنگی برجسته کشور دعوت بعمل آمده است.
وی تصریح کرد: در این راستا نشست تخصصی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با حضور دکتر نفیسه فیاض بخش و همچنین گفتمانهای دینی با سخنرانی حجت الاسلام دهنوی ویژه دانش آموزان دبیرستانی، دانشجویان و حوزویان برگزار می شود.
رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد در ادامه با تاکید بر تشکیل شورای فرهنگی در شهرستان گفت: بسیاری از فعالیتهای فرهنگی به طور موازی توسط نهادهای مختلف اجرا می شود و اثربخشی مطلوبی ندارد که با تشکیل این شورا می توان نظم و هماهنگی بیشتری به برنامه ها داد.
حجت الاسلام گروسی با بیان اینکه فرهنگ کار دسته جمعی در اسدآباد ضعیف است یادآور شد: کارهای فرهنگی زیادی انجام می شود اما در کنار هم بودن نتایج بهتری به همراه دارد .
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: