انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
نمایش «کیمیا» به کارگردانی احمد ارجمندی از ۱۷ آذر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  مهر، احمد ارجمندی نویسنده و کارگردان تئاتر جدیدترین اثر خود با عنوان «کیمیا» را از ۱۷ آذر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می برد.

ارجمندی با وجود معلولیت به موفقیت هایی در عرصه هنرهای نمایشی دست یافته و تاکنون جوایز متعددی از جشنواره های مختلف دریافت کرده که از آن جمله می توان به دریافت عنوان دوم بهترین کارگردانی و بازیگری در جشنواره فیلم یونیسکا اسلواکی، عنوان سومی بهترین کارگردانی و بازیگری در جشنواره فیلم ملل اتریش، جایزه بهترین کارگردانی از نگاه تماشاگران برای تئاتر «دزد گاه» در جشنواره بانو و... اشاره کرد. این هنرمند همچنین در بیش از پنجاه اثر نمایشی به عنوان بازیگر و یا کارگردان حضور داشته است.

نمایش «کیمیا» با بازی فاطمه زینالی، فاطمه پورعبدالله و احمد ارجمندی روایتگر رابطه عاشقانه یک پسر معلول با یک دختر سالم است که این رابطه در ادامه دستخوش اتفاقاتی می شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از محمد بادران و نادیا فکری: دستیار کارگردان، پریسا نوری: منشی صحنه، طراح صحنه و لباس: احمد ارجمندی، مدیر صحنه: محسن ایمانی، طراح پوستر و بروشور: فرید خاکسار، مدیر پروژه: محمد رشید ارجمندی، مشاور پروژه: محمد پیروز رام، مدیر روابط عمومی: علی رضا نیاکان، مدیر رسانه: مسعود اختری، گریم: نادیا فکری و موسیقی: سارا وطنی.

نمایش «کیمیا» همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: