انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
بازیگر نقش بیژن در مجموعه «کیمیا» گفت: به عقیده خودم هنوز نقشم در سریال شروع نشده است و اصل بازی بیژن پس از آزادی‌اش از زندان اتفاق می‌افتد.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ «روح اله کمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: به عقیده خودم هنوز نقشم در سریال «کیمیا» شروع نشده است چراکه اصل بازی بیژن پس از آزادی‌اش از زندان اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: بیژن  در حقیقت یک مبارز انقلابی است که ما به ازای بیرونی‌اش اوایل انقلاب و آن دوران بسیار دیده شده است.

بازیگر سریال «دولت مخفی» افزود:‌ برخی‌ها می‌گویند حضور این شخصیت به نسبت سایر شخصیت‌های سریال کم رنگ تر است، اما من بر این باور هستم که نقش باید طوری باشد که در روند قصه تاثیر گذار باشد و این مهم نیست که یک بازیگر هر لحظه و در هر سکانس بازی داشته باشد.

کمانی ادامه داد:‌ دقیقا این موضوع مصداق بارز شخصیت بیژن است چراکه وقتی هم که او در سریال حضور ندارد، باز هم در پیشبرد روند قصه تاثیر می‌گذارد و مادر و دایی اش مدام از او حرف می‌زنند.

این بازیگر با اشاره به شخصیت بیژن نیز گفت:‌بیژن شخصیتی چند وجهی دارد که همین موضوع برای من به عنوان بازیگر جذابیت داشت و به این دلیل که کاری صرفا سیاسی نبود،‌دوستش داشتم.

وی درباره علاقه‌اش به آثار تاریخی معاصر بیان داشت:‌یادم هست بعد از بازی در نمایش «حضرت والا» به کارگردانی حسین پاکدل به مطالعه آثار تاریخی علاقه بسیاری پیدا کردم و در ادامه با مطالعاتی ک خودم درباره این برهه از تاریخ داشتم به راحتی توانستم با این نقش آشنا شوم.

بازیگر سریال «حس سوم» افزود: همیشه نشان دادن این شخصیت‌ها در تلویزیون شعاری می‌شود و من هم تمام تلاشم را به کار بستم تا برای بازی کردن این شخصیت از این موضوع به دور باشم.

وی ادامه داد:‌ علاوه بر این،‌در سریال «سایبری» که ممکن است به «آنها شما را می‌بینند» تغییر نام دهد،بازی کردم که طبق آخرین اطلاعاتم قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. دو تئاتر «آرامسایش» و «مرگ طبلی است که صداش بلنده» را در نوبت اجرا و فیلم سینمایی «به ترتیب شماره» را به تازگی بازی کردم.

بازیگر سریال «هوش سیاه» درباره آثار پلیسی بیان داشت: همیشه برای ساختن آثار پلیسی هزینه‌های بسیاری می‌شود، اما باید بگویم سریال سایبری نسبت به هزینه‌ای که برای ساختش شده است، سریال سر و شکل داری است. این سریال بیشتر درباره پلیس پیشگیری و فکری است، برای مثال در این سریال به مردم آموزش می‌دهند که برای پرداخت پول،کارت عابر بانک خود را به صاحب مغازه تحویل ندهید و خودتان کارت را داخل دستگاه خودپرداز وارد کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: