انتشار: ۰۲:۲۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
نمایش «لایک» به معضلات و تأثیرات منفی دنیای مجازی در خانواده‌ها می‌پردازد.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ عباس رنجبر کارگردان نمایش «لایک» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: این اثر شامل هفت اپیزود می‌شود که هر کدام داستان مسقلی دارد اما از طرفی به یک موضوعیت واحدی می‌رسد و مثل دانه‌های تسبیح به هم متصل هستند.

وی در رابطه با انتخاب این نمایشنامه بیان کرد: مضمون نمایش درباره دنیای مجازی و تأثیراتش بر روی خانوار‌ها و روابط آنهاست که این روز‌ها همه را به نوعی درگیر خود کرده. ما در این اثر همکاری را ارائه نمی‌دهیم بلکه به بیان تأثیراتش که مخرب هم هستند می‌پردازیم حتی گاهی ممکن است مخاطب به خاطر تجربیاتش و شباهت به آن درباره سبک نمایش اظهار  داشت: اثر رئال هست و به صورت خطی داستان‌ها گفته می‌شود و بر اساس دیالوگ‌ها شرایط روحی که بازیگران بوجود می‌آورند روند نمایش پیش می‌رود. همچنین کل اتفاقات در یک کافه روی می‌دهد و فضای این روز‌ها و رابطه‌ها را به واقعیت به تصویر می‌کشد.

وی در راستای اجرا در سالن‌های دیگر مطرح کرد: دلم می‌خواهد که از سوی مسئولان حمایت صورت بگیرد و در سالن‌های دیگر هم اجرا داشته باشیم تا بتوانیم پیام را به مخاطبان بیشتری برسانیم تا بلکه از تأثیرات و اتفاقات منفی آن با خبر شوند و حتی شاید یک تلنگری محسوب شود.

گفتنی است نمایش «لایک» به کارگردانی امیر عباس رنجبر و نویسندگی محسن عظیمی در تئاتر باربد روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به بازیگران: محمد سلطانی‌پور، سپیده گودرزی، لیلا جوادی هستیان، عاطفه رحمان‌پور، مرتضی پرهیز‌کار،‌نور اباغبان،‌رضا افشار، ابوالفضل رحیم‌زاده، حمیدرضا حصاری و قاسم روشنایی اشاره کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: