انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
در نشست خبری بیست و سومین «هفته کتاب» بیان شد:

ما هفته ملی کتاب را به یک جشن دولتی تبدیل کرده‌ایم

برگزاری 22 دوره گذشته هفته کتاب با بی‌توجهی به مردمی‌بودن این هفته فرهنگی شکل گرفته و در اصل ما هفته ملی کتاب را به یک جشن دولتی تبدیل کرده‌ایم.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاضر در محل برگزاری نشست خبری بیست و سومین دوره هفته کتاب که امروز در سرای اهل قلم برگزار شد.

 مجید غلامی جلیسه مدیر عامل خانه کتاب با تأکید بر اینکه خوشبختانه همه بهانه این موسسه کتاب بوده، گفت: ما تقریباً از اواسط مرداد ماه فعالیت برای هفته کتاب را شروع کردیم و از زمانی که دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم هیئت تصمیم‌گیری برای این هفته فرهنگی را صادر کرده است و خیلی قبل‌تر از آن برنامه‌ریزی‌ها شروع شد.

وی ادامه داد: ما در اولین گام بررسی بر روی 22 دوره گذشته هفته کتاب را داشتیم و آرشیوی را در مرکز کتاب‌پژوهی فراهم کردیم و همه آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و سپس با تشکیل شورای سیاست‌گذاری رسماً فعالیت خود را آغاز کردیم.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب با تأکید بر اینکه برگزارکنندگان هفته ملی کتاب این هفته را به یک جشن دولتی تبدیل کرده‌اند، اظهار داشت: ما فهمیدیم که مقوله مردمی و ملی بودن هفته کتاب تا به امروز چنان پررنگ نشده و لذا با هدف پررنگ کردن این مقوله به فعالیت پرداختیم و امید است که در پایان هفته کتاب گامی جدی در این راستا برداشته باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: