انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
خواننده موسیقی پاپ از انتشار آلبوم جدیدش تحت عنوان آیینه رو تا پیش از پایان سال 94 خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی مجید اخشابی روز یکشنبه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در بازدید از غرفه ایرنا، اظهار داشت: چند سالی بود که قصد داشتم آلبوم جدیدم را منتشر کنم اما به دلایل مختلف از جمله تحصیل، اجراها و ساخت تک آهنگ ها، مانع کارم دراین خصوص شد.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاشم را می کنم تا قبل از پایان امسال این آلبوم را به بازار عرضه کنم، افزود: آلبوم آیینه رو از 14 قطعه تشکیل شده که برخی از قطعه ها را به صورت تصویری هم ضبط کرده ایم و همزمان با انتشار آلبوم این کلیپ ها نیز منتشر خواهد شد.
اخشابی درباره اینکه آیا مجوز این آلبوم را دریافت کرده اید نیز گفت: آلبوم آیینه رو که البته فعلا با این عنوان است و ممکن است نام آن نیز تغییر کند سال گذشته مجوز گرفته است و همانطور که عنوان کردم به دلیل درگیری ها شخصی نتوانسته ام آن را به بازار عرضه کنم.
وی گفت: 2 یا 3 قطعه از تک آهنگ هایی که پیش تر منتشر شده در این آلبوم نیز استفاده خواهیم کرد البته در حال تولید قطعات جدید هستیم که اگر کامل شود احتمالا آن چند قطعه تکراری را نیز حذف خواهیم کرد.
اخشابی درباره نبود قانون کپی رایت و مشکلاتی که از نبود این قانون به هنرمندان وارد می شود نیز گفت: ضعف در این حوزه همیشه وجود داشته و هنرمندان بسیاری از این بابت متضرر شده اند البته ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری در وزارت ارشاد راه اندازی شده است اما به دلیل ضعف قانونی در این زمینه آنها هم نتوانسته اند به درستی در این حوزه فعالیت کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: