انتشار: ۲۱:۲۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
مراسم پایانی سی و هشتمین دوره از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم مشهد شامگاه دوشنبه در مهدیه این شهر برگزار شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، در این چارچوب 428 مرد و زن در پنج رشته حفظ و قرائت قرآن کریم، ترتیل، اذان و دعاخوانی تا دهم آبان ماه جاری به رقابت پرداختند. رقابتهای معارف این دوره پیشتر به صورت کتبی برگزار شده بود.
در بخش برادران این مسابقات در رشته حفظ پنج جزء سیدحمیدرضا جاوید شفیعی، در 10 جزء مجید نیرومند، در 20 جزء جلال رضایی و در حفظ کل قرآن کریم رضا گلشاهی به رتبه برتر دست یافتند.
همچنین ابوالفضل چمنی در رشته اذان، علی محمدی در رشته دعا خوانی، سیدحامد حسینی در رشته ترتیل، محمد مشمول در رشته قرائت و معین سلمانی در رشته معارف رتبه نخست را کسب کردند.
همچنین در بخش خواهران و در رشته حفظ پنج جزء مریم نصیری، در 10 جزء سیده زهرا بی ریائی، در حفظ 20 جزء فاطمه خالقی و در حفظ کل قرآن کریم سیده سمانه محروقی برتر شناخته شدند.
طاهره دبیری در رشته دعاخوانی، زینب حسن زاده در رشته ترتیل، طاهره دبیری در رشته قرائت و صدیقه ریحانی در رشته معارف نیز به رتبه نخست دست یافتند.
53 هزار و 663 نفر شامل 25 هزار و 768 زن و 27 هزار و 895 مرد
در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی شرکت کردند.
امسال برگزاری مسابقات قرآنی برای رده سنی بالای 18 سال بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه و رده سنی زیر 18 سال بر عهده وزارت آموزش و پرورش بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: