انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت الاسلام علیرضا حشمتی را به عنوان مسوول دبیرخانه نمایشگاه قرآن کریم منصوب کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در این حکم با اشاره به لزوم دائمی بودن دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن بر ضرورت برپایی جلسات مرتب و بهره گیری از خادمان و فعالان قرآن به ویژه محققین و اندیشمندان، تحول اساسی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن ایجاد کند.
معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به ارسال دهها پیشنهاد و طرح از سوی جامعه قرآنی به معاونت قرآن و عترت دستور تشکیل کارگروه ویژه­ای را در این زمینه صادر کرد.
به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام علیرضا حشمتی که مسوولیت برنامه­ریزی و بودجه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد را به عهده دارد با حفظ سمت به عنوان مسوول دبیرخانه نمایشگاه قرآن منصوب شد.
برزین ضرغامی دبیر بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دهم مرداد سال جاری در نشست نقد و بررسی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفته بود که طبق مذاکرات علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت، قرار شد نهادی به عنوان شورا و یا دبیرخانه فعالیت های نمایشگاه قرآن را دنبال کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این نشست تعیین نقشه راه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن را یکی از وظایف این شورا عنوان کرده و گفته بود جزییات تشکیل این دبیرخانه یا شورا اعلام خواهد شد.
وی همچنین از خبرنگاران و رسانه ها خواسته بود تا در طول سال توجه ویژه ای به فعالیت های قرآنی همچون دبیرخانه نمایشگاه قرآن داشته باشند و در فاصله برگزاری دو نمایشگاه با انعکاس نظرات کارشناسان در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه مشارک داشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: