انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
هنرمند نیشابوری با هدف گرامیداشت دفاع مقدس تعدادی از آثار خود را با موضوع جنگ در نگارخانه کمال‌الملک نیشابور به نمایش گذاشت.
به گزارش تابناک فرهنگی ، هم‌زمان با سالروز تجلیل از اسرا و مفقودان، نمایشگاهی با عنوان پوستر «جنگ» و متشکل از آثار محمود احمدآبادی در نگارخانه کمال‌الملک نیشابور برپا شد.

در این نمایشگاه که از امروز به مدت چهار روز میزبان علاقه‌مندان به هنر است ۱۶ اثر «فن دیجیتالی» و «فتو مونتاژ» با موضوع  جنگ و متعلق به این هنرمند در معرض دید عموم قرارگرفته است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در حاشیه برپایی این نمایشگاه به مهر گفت: آثار این هنرمند درحالی‌که اتودهای اولیه و ایده‌ها با دست اجراشده و سپس داخل سیستم به‌صورت دیجیتالی شکل‌گرفته‌اند در ابعاد ۷۰*۱۰۰ سانتیمتر در معرض دید عموم قرارگرفته است.

حمیدرضا آتشی بیان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی محمود احمدآبادی است که به سبك «اکسپرسیونیسم» ارایه شده است.

وی یادآور شد: این هنرمند نیشابوری دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری از دانشگاه انقلاب اسلامی تهران است واز سال ۸۵ در رشته گرافیک مشغول به فعالیت است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج هنر گرافیک و آشنایی با طراحی پوستر در بین جامعه هنری به‌ویژه نسل جوان  عنوان کرد و گفت: نقد و بررسی آثار این هنرمند در خلال برگزاری این نمایشگاه از برنامه‌های جنبی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه پوستر جنگ تا هفتم آبان ماه همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۱۲  و ۱۶ الی ۱۹بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور میزبان عموم هنرمندان و علاقه‌مندان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: