انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
پروانه نمایش فیلم سینمایی هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری و با نقش آفرینی جمشید هاشم پور صادر شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، فیلم سینمایی هاری به تهیه کنندگی مشترک مهدی مددکار و علی شاه حاتمی است که مددکار درباره پروانه نمایش صادر شده برای این فیلم گفت: مجوز اکران فیلم پس از پاره ای اصلاحات از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد.
فیلم سینمایی هاری به نویسندگی امیر علی محسنین و با مضمونی اجتماعی تولید شده است.
در خلاصه داستان فیلم آمده؛ من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...
علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، ماریه ماشاالهی، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کی مرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور گروه بازیگران هاری را تشکیل می دهند.

**حضور 10کشور در بخش جهان عاری از خشونت و افراطی گری
در بخش جهان عاری از خشونت و افراطی گری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، 11 فیلم از 10 کشور جهان به نمایش در می آیند.
در این قسمت از بخش بین الملل جشنواره، کشورهای استرالیا، آمریکا، هلند، تایوان، مکزیک، آلمان، فرانسه، سنگاپور، دانمارک و ایران هر کدام با یک اثر حضور خواهند داشت.
براساس این گزارش، فیلم های فرشته های تازه وارد به کارگردانی ابوذر امینی از هلند، نفس ساخته مونا مرادی و ولد به کارگردانی امیر عباس ربیعی از ایران، دیوید براید به نمایندگی کار مت گُوُنی از استرالیا، صندلی الکتریکی ساخته دیوید مونیاز والاسکو از مکزیک، خروج به کارگردانی میشائیل کونگتیائوگ از دانمارک، قایم موشک ساخته پائول مارکوئز دورته از فرانسه، فضاهای باز به کارگردانی نیک رافتر از آمریکا، نقطه آبی روشن ساخته لی ژی شن از سنگاپور، ولگرد به کارگردانی کریستف هورش از آلمان و فیلم عروسک گِلی ساخته کیان شانزو از تایوان در این بخش از سینمای بین الملل جشنواره به رقابت می پردازند.
فیلم های فرشته های تازه وارد، ولد، دیویدبراید به نمایندگی، صندلی الکتریکی، خروج و قایم موشک در قالب داستانی، فیلم نفس در قالب داستانی-تجربی و فیلم های ولگرد و نقطه آبی روشن در قالب انیمیشن و انیمیشن-مستند در بخش جهان عاری از خشونت و افراطی گری حضور دارند.
بخش جهان عاری از خشونت و افراطی گری شامل فیلم هایی با موضوعاتی در راستای ستایش صلح و دوستی و نفی خشونت و افراطی گری میان تمام مردم در سرتاسر جهان است.
سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: