انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
انتشارات نمایش «تئاتر کاربردی» نوشته مونیکا پرندرگست و جولیانا ساکستن را به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منتشر کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایلنا، کتاب تئا‌تر کاربردی نخستین مجموعه‌ای است که کنشگرانو دانشجویان را یاری می‌دهد تا برای پروژه‌های تئاتری اجتماع بنیاد خویش، چهارچوب‌های انتقادی فراهم کنند. ویراستاران این کتاب ۳۰مورد پژوهی را در زمینه تئا‌تر کاربردی از ۱۵ کشور عرضه کرده‌اند که طیف وسیع کاربرد را - اعم از تئا‌تر، آموزش، درمان، حقوق بشر و توسعه اجتماعی - پوشش می‌دهد. این کتاب با ارائه مطالب ضروری، بررسی جامعی از این حوزه را فراهم می‌آورد. کتاب حاضر با مروری تاریخی و نمایشی بر تئا‌تر کاربردی، رویکرد‌ها و الگوی روشن و بالنده‌ای برای بکارگیری عرضه می‌کند.

کتاب تئا‌تر کاربردی در سال۲۰۱۰ از جانب اتحادیه تئا‌تر و آموزشگری امریکا به عنوان کتاب ممتاز سال مورد تقدیر قرار گرفت.

امید است کتاب حاضر سرآغازی برای نشر مجموعه کتبی از این دست باشد تا علاقمندان بتوانند هر چه دقیق‌تر و اجرایی‌تر با فنون و مهارت‌های عملی گونه‌های مختلف تئا‌تر کاربردی آشنا شوند.

 این کتاب در تیراژ ۲۰۰۰ جلد و با قیمت ۲۵۰۰۰تومان توسط انتشارات نمایش برای مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه تئا‌تر به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: