انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
نمایش جزیره ابدی در روزهای آخر اجرای خود میزبان بزرگان تئاتر از جمله محمدرضا خاکی، آتش تقی پور و بهزاد خداویسی بود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، آتش تقی پور، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که مهمان دوازدهمین اجرای نمایش جزیره ابدی بود، پس از تماشای نمایش گفت: بازیگران این نمایش با اجرای خوبشان مخاطب را کاملا به درون قصه می کشند و روانی روایت داستان بینندگان نمایش را جذب خود می کند.
وی با اشاره به اهمیت بازی مینیمال و اینکه این نوع بازی در نمایش جزیره ابدی به خوبی رعایت شده بود، افزود: تغییر فضاها به جا، همچنین متن جذاب و پر کشش بود و شخصیت ها در گذر زمان به خوبی قابل لمس بودند.
 نمایش جزیره ابدی همچنین در دو اجرای پایانی خود، میزبان محمدرضا خاکی کارگردان مطرح تئاتر و استاد دانشگاه و بهزاد خداویسی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
این نمایش روایت دو زندانی است که یکی از آنها عضو گروه های مسلحانه بوده و دیگری آپاراچی سینماست و قرار است نمایش آنتیگون را اجرا کنند که درگیر حوادثی می شوند.
نویسنده این نمایش فرهاد مهرخیرانی و کارگردان عقیل بهرامی هستن که هر دو به عنوان بازیگر در کنار فرزانه زینتی به اجرای این نمایش می پردازند.
این نمایش هر شب به غیر از شنبه ها ساعت 20 در سالن استاد فنی زاده مجموعه منشور هنر به آدرس خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی(ویلا)، کوچه مراغه پلاک 2 طبقه 3 پذیرای علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: