انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
همزمان با فاجعه غم انگیز منا روز سه شنبه (13مهر ماه) جمعی از اساتید و هنرمندان کشورمان به همت فرهنگسرای امید گردهم می‌آیند تا با قلم‌هایشان میزان تاثر خود را از این فاجعه مصیبت‌بار در ورک‌شاپ طواف لاله‌ها به تصویر بکشند.
به گزارش تابناک فرهنگی، این روزها سراسر کشور عزادار فاجعه مصیبت‌بار مناست. حادثه‌ای که طی آن جمع کثیری از ضیوف‌الرحمان از کشورهای گوناگون جان باختند. در کشور ما نیز ده‌ها خانواده که مشتاقانه در انتظار عزیزان خود بودند اکنون در عزای آنان نشسته‌اند. به همین منظور جمعی از هنرمندان همچون مرتضی اسدی، احمد وکیلی و احمد کوچکیان با هدف همدردی با هموطنانی که در حادثه منا به شهادت رسیدند و با زبان هنر که زبانی است بین‌المللی؛ برای به تصویر کشاندن ابعاد مختلف این حادثه غم‌انگیز به‌صورت خودجوش و افتخاری به همراهی تعدادی از هنرمندان در سالن متروی شهدا دورهم جمع آمده و ورک‌شاپ طواف لاله‌ها را برگزار می‌کنند.

این برنامه از ساعت 10تا 16 برگزار می‌شود.

هنرمندانی که علاقمند به شرکت در این ورک‌شاپ هستند می‌توانند تا تاریخ اعلام شده به فرهنگسرای امید به آدرس میدان امام حسین(ع)، خیابان 17شهریور، خیابان خشک‌بارچی، پارک خیام مراجعه یا با تلفن 33303842 تماس بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: