انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
کارگروه ساماندهی مد و لباس در نظر دارد ضمن ارائه نخستین سری مدارک پایان دوره و معرفی نخستین گروه از نفرات مدلینگ از کارت صلاحیت مدلینگ رونمایی کند.

به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، کار گروه ساماندهی مدو لباس براساس رسالت فرهنگی خود با تصویب سرفصل های آموزشی برگرفته شده از مباحث و آموزه های دینی مرتبط، روش های فنی نمایش و ارائه محصول بدون خودنمایی و بررسی منابع تحقیقی در سطح بین المللی مدلینگ، ضمن بومی سازی و توجه به ارزش های اسلامی-ایرانی این حوزه، برای نخستین بار در کشور اقدام به برگزاری نخستین دوره مدلینگ کرد.
در این دوره افراد پس از گذراندن 65 ساعت آموزش و موفقیت در امتحانات، ضمن دریافت کارت صلاحیت، تحت پوشش این کارگروه قرار گرفته اند.
نکته حائز اهمیت اینکه صرفاً کسانی که دارای این کارت هستند قابلیت فعالیت دارند.
مراسم رونمایی از کارت صلاحیت مدلینگ روز سه شنبه 24 شهریورماه در تالار رودکی واقع در خیابان حافظ، پائین تر از چهار راه کالج، بلوار استاد شهریار با حضور شخصیت های فرهنگی، فعالان حوزه مد و لباس و اصحاب رسانه برگزار می شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی این کارگروه یا به نشانی اینترنتی iranmode.com مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: