انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش تابناک تاکنون ۲۰۰ هزار دانشجو برای بن کارت دانشجویی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام قطعی کرده‌اند.سایت ثبت نام از روز یکشنبه ۶ اردیبهشت مجدد باز شد و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در سالهای گذشته بیشترین دریافتکنندگان بن‌های الکترونیک از استان تهران و شهرهای اطراف تهران بودهاند.

به گزارش تابناک تاکنون ۲۰۰ هزار دانشجو برای بن کارت دانشجویی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام قطعی کرده‌اند

سایت ثبت نام از روز یکشنبه ۶ اردیبهشت مجدد باز شد و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو داریم، دانشجویانی که از تاریخ ۶ اردیبهشت نسبت به دریافت بن کتاب ثبت نام می‌کنند، صرفا می‌توانند از شعب بانک صادرات در استان تهران بن کارت خود را دریافت کنند.

اما پیش از این نام سه استان البرز، تهران و قم برای دریافت ثبت نام کنندگان از ششم اردیبهشت ماه اعلام شده بود ولی ظرفیت آن دو استان هم پر شد و تنها دانشجویانی که از این پس ثبت نام می‌کنند می‌توانند درتهران بن کارت‌ها را دریافت کنند

این دانشجویان باید حتما کارت‌های خود را از این استان مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارتهای بهاستانهای دیگر وجود نخواهد داشت.

همچنین استانهایی که ظرفیت ثبت نام آن‌ها تکمیل شده است دیگر نمی‌توانند ثبت نام کنند و استانهایی که ظرفیت ثبت نام برای آن‌ها باقی است، می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران برای دانشجویان و طلاب ۴۰ هزارتومان در نظر گرفته است که این مبلغ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین به مانندسال‌های گذشته، دانشجویان و طلاب متقاضی نیز ۴۰ هزار تومان به حساب واریز می‌کنند و بن کارت الکترونیک ۸۰هزار تومانی دریافت می‌کنند.

با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید مبنی بر هدفمند کردن یارانه‌ها، برنامه ویژهای را برای بن کارتهای الکترونیک در نظر گرفته شده؛ دانشجویان تهرانی به دلیل زیرساختهای فنی ودسترسیهای بیشتر، ثبت نام را با سهولت بیشتری انجام می‌دهند.

نسبت به ثبتنام اقدام کنند. ttp: //bon. tibf. irدانشجویان باید از طریق سایت

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتوگو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: