انتشار: ۱۹:۳۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
پوران درخشنده اعلام کرد قصد دارد فیلمی با موضوع طلاق بسازد که با دیدگاهی جدید به این موضوع می‌پردازد.
پوران درخشنده در مورد فیلم جدیدش توضیح داد: «موضوع فیلمی که می‌خواهم بسازم، طلاق است. من می‌خواهم با دیدگاه جدیدی به این موضوع بپردازم که با فیلم‌هایی که تا به حال در مورد طلاق ساخته شده است، متفاوت باشد.»

وی افزود: «در واقع من نگاه دیگری به زندگی مشترک کرده‌ام و به این مساله پرداخته‌ام که چطور می‌شود که ما خود را برای تشکیل یک زندگی مشترک آماده نمی‌بینیم و بعد وارد این زندگی می‌شویم و اینکه چقدر می‌شود راجع به این سه نسل اخیر صحبت کرد.»

وی ادامه داد: «من در این فیلم می‌خواهم با یک نگاه متفاوت به ندیده شدن آدم‌هایی که در کنار یکدیگر هستند بپردازم و در نهایت می‌خواهم به این نتیجه برسیم که دیدن یکدیگر خیلی مهم است، اما چه می‌شود که ما یکدیگر را نمی‌بینیم و نمی‌شنویم.»

درخشنده عنوان کرد: «می‌خواهم سعی کنم در این فیلم به نداشتن مسئولیت‌ها و نداشتن عشق و مهر و علاقه نسبت به یکدیگر و سپری کردن یک زندگی گذرا بپردازم.»

وی اظهار کرد: «می‌خواهم در این فیلم بگویم که رفتار یک نفر در زندگی می‌تواند تاثیر عمیقی در زندگی مشترک داشته باشد. اگر مرد خانواده کاری انجام می‌دهد و عملی صورت می‌دهد قطعا از طرف مقابلش عکس‌العملی را خواهد دید. یعنی این که زن و مرد در یک خانواده این تاثیرات را روی یکدیگر می‌گذارند تا به آنجا می‌رسند که تفکر اگر تو کاری انجام می‌دهی من هم می‌توانم انجام دهم در زندگی حاکم می‌شود و این درد اصلی جامعه ما شده است.»

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زند» ادامه داد: «ما باید چه کار کنیم و به چه جایی برسیم و اصلا زندگی مشترک چه مفهومی دارد؟ اینکه من و شما باید به هم نگاه کنیم یا به یک نقطه سوم؟ اصلا این نقطه سوم در کجا قرار دارد و چیست؟»

وی تصریح کرد: «به نظر من فیلم باید یک تحقیق کاملی داشته باشد و با یک فرآیند منسجم انجام شود نه اینکه من می‌خواهم با دیدگاه خودم تصمیم بگیرم فیلم اجتماعی بسازم. وقتی یک دردی به جایی می‌رسد که عمق پیدا می‌کند و وقتی نگاهش می‌کنی و لمسش می‌کنی کل جامعه را در بر می‌گیرد، این فاجعه است و این زمانی اتفاق می‌افتد که شما عمیقاً به دنبال این موضوع بروید و بخواهید که از نزدیک ببینید و عین واقعیت باشد و این چیزی است که ما باید دنبال آن بگردیم.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: