انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
تکذيب خبر عدم حضور ناشران لبنانی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران .به گزارش تابناک مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه پیرامون خبر عدم حضور ناشران لبنانی در تهران اظهار داشت: اتفاقا امسال حضور کشور لبنان در نمایشگاه کتاب تهران گسترده‌تر از سال‌های گذشته است.
تکذیب خبر عدم حضور ناشران لبنانی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران.
به گزارش تابناک مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه پیرامون خبر عدم حضور ناشران لبنانی در تهران اظهار داشت: اتفاقا امسال حضور کشور لبنان در نمایشگاه کتاب تهران گسترده‌تر از سال‌های گذشته است.

ناشران لبنانی گسترده تر از سالهای گذشته در تهران

حامد میرزابابایی با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها در راستای حضور نیافتن ناشران لبنانی گفت: این اخبار تنها در حد شایعه است، چرا که حتی برخی از ناشران لبنانی که تا سال‌های گذشته در نمایشگاه کتاب تهران حضور نداشتند امسال شاهد حضورشان در نمایشگاه خواهیم بود.
وی گفت: حتی برخی از ناشرانی که کتاب‌هایشان را نتوانستند به نمایشگاه بیاورند از طریق موزعان دیگر به تهران آوردند
مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه پیرامون اضافه کرد: کشور لبنان این روز‌ها قدرتمند‌ترین سر پل ارتباط با جهان عرب است، در مسیر انتقال بسیاری از ناشرانی که به دلایل سیاسی و تحریم نمی‌توانند کتاب‌هایشان را به ایران انتقال دهند از طریق لبنان کتاب‌ها را وارد تهران می‌کنند و به عبارتی لبنان راهرو انتقال کتاب‌ها به دیگر کشورهاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: